Golden Retriever Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Golden Retriever Forum

Et forum for alle golden retriever elskere. :-D

Latest topics

» Golden ønskes kjøpt!
Nyttig hund. EmptySøn Okt 16, 2011 12:54 am by Teck1

» Vi er ny her:)
Nyttig hund. EmptyTir Jan 25, 2011 6:49 pm by ramowna

» Ny her,vi
Nyttig hund. EmptyFre Okt 08, 2010 2:38 pm by Puddingen

» Mindre utgave av Golden retriever
Nyttig hund. EmptyMan Aug 23, 2010 5:13 pm by Plantefanten

» Mira !!
Nyttig hund. EmptyLør Aug 14, 2010 1:35 pm by Miramora

» Golden Retriver.
Nyttig hund. EmptyFre Jul 16, 2010 2:25 am by BellisFjord

» Omplassering
Nyttig hund. EmptyMan Apr 26, 2010 6:25 pm by bambina

» Hund og sykkel
Nyttig hund. EmptyMan Apr 26, 2010 12:00 am by swimzy

» hvem har ett bilde som viser? (bildelek)
Nyttig hund. EmptySøn Apr 25, 2010 11:57 pm by swimzy

Affiliates

free forum

Affiliates

free forum

Hvem er i Forumene?

Det er 1 bruker i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 1 Gjest

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 32 den Søn Okt 20, 2013 8:08 pm


2 posters

    Nyttig hund.

    Peico
    Peico


    Antall Innlegg : 298
    Join date : 08.03.2008

    Nyttig hund. Empty Nyttig hund.

    Poste by Peico Fre Nov 06, 2009 7:45 pm

    Peico er en hund med mye jaktegenskaper i seg. Og han er en "tenkende" hund.
    Nå er det veldig omdiskuter om hunder tenker. Jeg er overrasket om de ikke gjøe det.
    FOr han ser på meg, vurderer situasjonen så handler han!

    Men uansett.
    En gang jeg fikk hekseskudd i ryggen så mistet jeg mobilen på gulvet. HUnden på nesten 1 år hadde ikke lært apport eller kommando for plukk opp. Mem jeg sto der, lente meg til veggen å bad han flere hanger om å ta opp telefonen, noe han gjorde, så jeg fikk den i handa!

    Så var det da vi var masse mennesker på tur. Samlet rundt et picknickbord. Det var noen kjente og mange nye mennesker han ikke hadde hilst på før. Mens vi var der så var det Odin og en ny tispe han lekte med, og vi gikk for oss selv for å leke med hundene på et jorde.
    Da vi kom tilbake hadde folkene startet på tilbakeveien. Vi hang oss på lasset.
    Men det viste seg at en ungdom var borte. Jeg spurte Peico hvor vedkommende var, jeg trodde ikke han ante hvem jeg snakket om. En guttunge på 9 tok Peico i bandet, Peico dro løp ivrig rett på den savnede.

    I går satt Lissy seg fast i et rør under en brygge. Heldigvis ikke vann der, lavvann.
    Vi trente apport med søk, men han ville ikke fokusere, men gravde på denne bryggen ivrig i stedet. Jeg trodde han tullet, så sa nei, og finn gjenstanden. Han gjorde det, litt irritert, slapp den bare ned, gravde mer å så på meg. Da spurte matfar hvor Lissy var, vi ropte og lette. ¨Jeg hørte hun var under brygga, men hvorfor kom hun ikke frem.
    Endte med at Ole krøp under. Peico logret, viste meg hvor ole var til enhver tid. Han fikk løs hunden og Peico var overlykkelig!!!

    Ellers er han lettlært. tar nye ting fort. Også uvaner.... Han er til nytte når jeg mister retningssansen, han vet alltid veien "hjem"
    Og ja, hunder kan imponere!
    Nyttig hund. Sker
    Carlos
    Carlos


    Antall Innlegg : 74
    Join date : 18.01.2009
    Bosted : Vestfold

    Nyttig hund. Empty Re: Nyttig hund.

    Poste by Carlos Søn Nov 08, 2009 9:16 pm

    Imponerende Smile

    Peico er nok en spesiell hund med sine interesser Smile
    Nyttige interesser.

      Similar topics

      -

      Klokken er: Ons Mai 15, 2024 8:11 am