Golden Retriever Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Golden Retriever Forum

Et forum for alle golden retriever elskere. :-D

Latest topics

» Golden ønskes kjøpt!
Katt og hund EmptySøn Okt 16, 2011 12:54 am by Teck1

» Vi er ny her:)
Katt og hund EmptyTir Jan 25, 2011 6:49 pm by ramowna

» Ny her,vi
Katt og hund EmptyFre Okt 08, 2010 2:38 pm by Puddingen

» Mindre utgave av Golden retriever
Katt og hund EmptyMan Aug 23, 2010 5:13 pm by Plantefanten

» Mira !!
Katt og hund EmptyLør Aug 14, 2010 1:35 pm by Miramora

» Golden Retriver.
Katt og hund EmptyFre Jul 16, 2010 2:25 am by BellisFjord

» Omplassering
Katt og hund EmptyMan Apr 26, 2010 6:25 pm by bambina

» Hund og sykkel
Katt og hund EmptyMan Apr 26, 2010 12:00 am by swimzy

» hvem har ett bilde som viser? (bildelek)
Katt og hund EmptySøn Apr 25, 2010 11:57 pm by swimzy

Affiliates

free forum

Affiliates

free forum

Hvem er i Forumene?

Det er 2 brukere i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 2 Gjester

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 32 den Søn Okt 20, 2013 8:08 pm


2 posters

    Katt og hund

    Silje Elisabet
    Silje Elisabet


    Antall Innlegg : 62
    Join date : 10.10.2008
    Age : 37
    Bosted : oppland

    Katt og hund Empty Katt og hund

    Poste by Silje Elisabet Tor Des 18, 2008 12:04 am

    HEI;) Laughing
    Til sommeren skal jeg få meg valp, og jeg gleder meg kjempe masse! Men jeg har en skrekk, og det er at mine to elskede katter, Frida og Lucifer skal mislike det nye familiemedlemmet og flytte fra oss. Er det noen der ute som har erfaringer med å skaffe seg valp da det er katten (her to katter) som kom i hus først?

    Jeg hadde en opplevelse forrige fredag, vi skulle passe en Berner Sennen valp på 15 uker. Han begynner å bli ganske stor, og eieren forbereder han på å være noe unna henne, så det blir lettere da hun skal begynne å jobbe igjen. Cusco, som valpen heter, kom inn, og ble varm i trøyen med en gang, han luktet litt og så følte han seg som hjemme flørtete
    Men det gikk ikke mange minuttene før husets herrer, mine katter ville inn. De stor med ryggen oppi taket og ga fra seg en del murrende lyder, men de fløy ikke på han;) Jeg skjermet dem noen timer slik at kattene kom seg litt etter sjokket, men så lot jeg dem være i samme rom. cat
    Etter noen halvtimer, etter utallige sovepauser for valpens del, kom Lucifer (katten) inn i stuen, gikk forbi valpen og lot halen streife snuten til valpen. Etterpå gikk de sammen;) Frida ga valpen en smikk på snuten, og etter det fikk hun være i fred;)

    Kan dette med anskaffelse av valp gå smertefritt tror dere, eller var jeg bare heldig denne kvelden?
    *Silje study *
    Peico
    Peico


    Antall Innlegg : 298
    Join date : 08.03.2008

    Katt og hund Empty Re: Katt og hund

    Poste by Peico Man Mar 30, 2009 7:27 pm

    Da jeg fikk valp så laget jeg valpefri soner for kattene.
    De hadde valpegjerde i et hjørne, hvor det var plass til et kattestativ som gikk til taket, de brukte taket på buret (la tepper over) til mat og vann og de hadde soveplass på toppen av bokhyllen, doen på gulvet, samt litt leker på gulvet innforbi gjerdet.
    Da kunne ikke valpen jakte på dem, de kunne beskue valpen på trygg avstand og det tok ikke lang tid før de var venner.

    Jeg har nå to terrier, Lissy kom for 6 mnd siden, 5 år er hun. Og hun er ikke vant med katter. Så vi bruker barnegrinder når hun starter å jakte, for vil ikke ha lek inne. Og kattene de er vel så flinke til å tirre hundene de å, *le*
    men ellers er tre katter og to hunder, en katt og en hund som kom som voksne som ikke var vant med motsatt dyr. Det har gått veldig greit. Pusene går ute og de har ikke stikket av.
    Silje Elisabet
    Silje Elisabet


    Antall Innlegg : 62
    Join date : 10.10.2008
    Age : 37
    Bosted : oppland

    Katt og hund Empty Re: Katt og hund

    Poste by Silje Elisabet Søn Apr 12, 2009 2:41 pm

    Så flott da!
    Jeg bor i ett hus som man kan lukke dører og dermed sperre av store områder, men allikevel kommer kattene seg ut og ned om de føler for det. Vi skal montere opp trappegrind, så dermed kommer automatisk kattene seg ned uten en valp i hælene. Ellers skal valpen ha sengen sin inne hos meg den første tiden, og der har kattene aldri hatt tilgang, pga en bestemt mann i hus. Men å dele soverom med valpen er ingen hindring Smile

    Sponsored content


    Katt og hund Empty Re: Katt og hund

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Ons Mai 15, 2024 2:33 pm