Golden Retriever Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Golden Retriever Forum

Et forum for alle golden retriever elskere. :-D

Latest topics

» Golden ønskes kjøpt!
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptySøn Okt 16, 2011 12:54 am by Teck1

» Vi er ny her:)
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyTir Jan 25, 2011 6:49 pm by ramowna

» Ny her,vi
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyFre Okt 08, 2010 2:38 pm by Puddingen

» Mindre utgave av Golden retriever
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyMan Aug 23, 2010 5:13 pm by Plantefanten

» Mira !!
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyLør Aug 14, 2010 1:35 pm by Miramora

» Golden Retriver.
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyFre Jul 16, 2010 2:25 am by BellisFjord

» Omplassering
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyMan Apr 26, 2010 6:25 pm by bambina

» Hund og sykkel
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptyMan Apr 26, 2010 12:00 am by swimzy

» hvem har ett bilde som viser? (bildelek)
Mine erfaringer når valpen blir voksen EmptySøn Apr 25, 2010 11:57 pm by swimzy

Affiliates

free forum

Affiliates

free forum

Hvem er i Forumene?

Det er 1 bruker i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 1 Gjest

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 32 den Søn Okt 20, 2013 8:08 pm


2 posters

    Mine erfaringer når valpen blir voksen

    Peico
    Peico


    Antall Innlegg : 298
    Join date : 08.03.2008

    Mine erfaringer når valpen blir voksen Empty Mine erfaringer når valpen blir voksen

    Poste by Peico Fre Aug 07, 2009 9:25 pm

    Peico var en styrtvill valp, han var ikke "tam" da han kom hjem til oss, hadde stor bitetrang. Men foruten handsfrier, et par ledninger og en sko, så var det hundeleker det gikk utover, greit nok det. Han var uredd, nysgjerrig, alt var moro og helst skal det skje noe hele tiden.

    Nå er valpen min 2,5 år. Han er veldig rolig og behagelig blitt. Han gidder ikke trasse så mye som før. Han er mye mer selvsikker. Og forstår tilsnakk.
    Enda får han noen rapsuser, hvor han kjeder seg å pømsker ut ting. Han er jo bare unghunden.
    Men at den valpen jeg hadde skulle blir så rolig, det hadde jeg aldri trodd.
    Noen ganger savner jeg villstyringen og energien Peico hadde.

    Tispa som er 5,5 og bodd her 1 år. Hun er mye mer vimsete og "valpete" enn Peico er, de er lik rase, har til og med lik mamma. Men ulik bakgrunn og oppdragelse.

    Fordelen med voksne hunder er jo at du stoler mer på dem, lettere å ha dem med rundt. Hundene blir klokere for hvert år, så man kjenner dem bedre og forstår dem bedre om det er noe galt.

    Nå ser jeg frem til gode år med to voksne hunder!
    swimzy
    swimzy
    Admin


    Antall Innlegg : 675
    Join date : 27.02.2008
    Age : 42
    Bosted : Oppland

    Mine erfaringer når valpen blir voksen Empty Re: Mine erfaringer når valpen blir voksen

    Poste by swimzy Lør Sep 26, 2009 12:14 pm

    kjempeflott innlegg:D

      Klokken er: Lør Apr 27, 2024 7:09 am