Nå har jeg vært mildt sagt sint.
Før i dag sto jeg ute og prata med postbudet, kjenner henne fra før så vi tok oss litt tid.
Bare til opplysning nå har vi hatt ferie i 4 uker så han har gått sammen med meg og sambo og fått veldig mye oppmerksomhet.
OK, så gikk jeg inn, da hadde Carlos tatt 4 brikker for og ha glass og kaffekopper på.
3 mista han da jeg kom inn, den fjerde ville han ikke gi fra seg.
Jeg ble sint og tok han i nakken. Neida, han knurra og bjeffa og flekka tenner.
"banneord" og tok tak i "kinnskjegget" på han, han glefsa etter meg og jeg fikk den "ripa" i armen. Jeg mer sint og han bjeffa og slapp brikka, og ga seg helt og holdent.
Så legger han seg langflat. Han får skryt av meg at han var flink gutt.
Så, gjorde jeg dette riktig. Kan jo ikke bare la han få brikke, fordi det er lettere og kjøpe ny?
Har nå vært ute på butikken osv. Kommer hjem, har han tatt alle sprøytespissene mine med esken. Det var esken som var morsom, ikke spissene, de har han ikke rørt. Trodde jeg hadde satt dette langt nok inn på benken. Så hadde han tømt vannskåla si. Det var vann over halve kjøkkenet. Så ut som han hadde laga skøytebane
Gjorde jeg det riktige da? Jeg sa ingenting.
Før i dag sto jeg ute og prata med postbudet, kjenner henne fra før så vi tok oss litt tid.
Bare til opplysning nå har vi hatt ferie i 4 uker så han har gått sammen med meg og sambo og fått veldig mye oppmerksomhet.
OK, så gikk jeg inn, da hadde Carlos tatt 4 brikker for og ha glass og kaffekopper på.
3 mista han da jeg kom inn, den fjerde ville han ikke gi fra seg.
Jeg ble sint og tok han i nakken. Neida, han knurra og bjeffa og flekka tenner.
"banneord" og tok tak i "kinnskjegget" på han, han glefsa etter meg og jeg fikk den "ripa" i armen. Jeg mer sint og han bjeffa og slapp brikka, og ga seg helt og holdent.
Så legger han seg langflat. Han får skryt av meg at han var flink gutt.
Så, gjorde jeg dette riktig. Kan jo ikke bare la han få brikke, fordi det er lettere og kjøpe ny?
Har nå vært ute på butikken osv. Kommer hjem, har han tatt alle sprøytespissene mine med esken. Det var esken som var morsom, ikke spissene, de har han ikke rørt. Trodde jeg hadde satt dette langt nok inn på benken. Så hadde han tømt vannskåla si. Det var vann over halve kjøkkenet. Så ut som han hadde laga skøytebane
Gjorde jeg det riktige da? Jeg sa ingenting.
Søn Okt 16, 2011 12:54 am by Teck1
» Vi er ny her:)
Tir Jan 25, 2011 6:49 pm by ramowna
» Ny her,vi
Fre Okt 08, 2010 2:38 pm by Puddingen
» Mindre utgave av Golden retriever
Man Aug 23, 2010 5:13 pm by Plantefanten
» Mira !!
Lør Aug 14, 2010 1:35 pm by Miramora
» Golden Retriver.
Fre Jul 16, 2010 2:25 am by BellisFjord
» Omplassering
Man Apr 26, 2010 6:25 pm by bambina
» Hund og sykkel
Man Apr 26, 2010 12:00 am by swimzy
» hvem har ett bilde som viser? (bildelek)
Søn Apr 25, 2010 11:57 pm by swimzy