Golden Retriever Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Golden Retriever Forum

Et forum for alle golden retriever elskere. :-D

Latest topics

» Golden ønskes kjøpt!
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptySøn Okt 16, 2011 12:54 am by Teck1

» Vi er ny her:)
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyTir Jan 25, 2011 6:49 pm by ramowna

» Ny her,vi
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyFre Okt 08, 2010 2:38 pm by Puddingen

» Mindre utgave av Golden retriever
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyMan Aug 23, 2010 5:13 pm by Plantefanten

» Mira !!
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyLør Aug 14, 2010 1:35 pm by Miramora

» Golden Retriver.
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyFre Jul 16, 2010 2:25 am by BellisFjord

» Omplassering
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyMan Apr 26, 2010 6:25 pm by bambina

» Hund og sykkel
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptyMan Apr 26, 2010 12:00 am by swimzy

» hvem har ett bilde som viser? (bildelek)
Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? EmptySøn Apr 25, 2010 11:57 pm by swimzy

Affiliates

free forum

Affiliates

free forum

Hvem er i Forumene?

Det er 3 brukere i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 3 Gjester

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 32 den Søn Okt 20, 2013 8:08 pm


    Har dere noen tanker om når deres hund blir senior?

    Peico
    Peico


    Antall Innlegg : 298
    Join date : 08.03.2008

    Har dere noen tanker om når deres hund blir senior? Empty Har dere noen tanker om når deres hund blir senior?

    Poste by Peico Lør Apr 18, 2009 11:04 am

    Jeg har tispe på 5 år. Når hun er 8 så er hun senior (på utstilling i alle fall)
    Tispa er egentlig rolig, lydig, vil legge seg tidlig på kvelden. Men hun kan være riktig så sporty og valpete ute. Men hun leker i kortere perioder enn hanhunden på 2 år.

    Jeg lurer på om hun blir særlig annerledes når hun blir 7-8 år?
    Om hun vil få ha en lang og god alderdom, slippe masse sykdom og plager.
    Hun har ikke vært syk sålangt i sitt liv. Kryss i taket for det!

    Jeg tror jeg kommer til å mosjonere henne så lenge det er lystbetont uten å tenke på eksakt hvor mye tur det blir. Vil hun på fjelltur, så får hun lov, vil hun bare rusle, så må hun nesten få lov til det å.

    Fordel med voksne hunder er vel at de er mer stabile, tisper er kjent for å bli mer sta med alderen, og man får en rolig kosehund i stedet for en krevende unghund.

    Nei,blir spennende i fremtiden å se!

      Similar topics

      -

      Klokken er: Fre Mai 17, 2024 2:54 pm