Golden Retriever Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Golden Retriever Forum

Et forum for alle golden retriever elskere. :-D

Latest topics

» Golden ønskes kjøpt!
hund som er glad i å bade EmptySøn Okt 16, 2011 12:54 am by Teck1

» Vi er ny her:)
hund som er glad i å bade EmptyTir Jan 25, 2011 6:49 pm by ramowna

» Ny her,vi
hund som er glad i å bade EmptyFre Okt 08, 2010 2:38 pm by Puddingen

» Mindre utgave av Golden retriever
hund som er glad i å bade EmptyMan Aug 23, 2010 5:13 pm by Plantefanten

» Mira !!
hund som er glad i å bade EmptyLør Aug 14, 2010 1:35 pm by Miramora

» Golden Retriver.
hund som er glad i å bade EmptyFre Jul 16, 2010 2:25 am by BellisFjord

» Omplassering
hund som er glad i å bade EmptyMan Apr 26, 2010 6:25 pm by bambina

» Hund og sykkel
hund som er glad i å bade EmptyMan Apr 26, 2010 12:00 am by swimzy

» hvem har ett bilde som viser? (bildelek)
hund som er glad i å bade EmptySøn Apr 25, 2010 11:57 pm by swimzy

Affiliates

free forum

Affiliates

free forum

Hvem er i Forumene?

Det er 1 bruker i forumet :: ingen Registrerte, ingen Skjulte og 1 Gjest

Ingen


[ View the whole list ]


Høyest antall samtidige brukere på forumet var 32 den Søn Okt 20, 2013 8:08 pm


+3
GuttaBoyz
Marita & Vesla
swimzy
7 posters

    hund som er glad i å bade

    swimzy
    swimzy
    Admin


    Antall Innlegg : 675
    Join date : 27.02.2008
    Age : 42
    Bosted : Oppland

    hund som er glad i å bade Empty hund som er glad i å bade

    Poste by swimzy Ons Mar 12, 2008 8:41 pm

    Noen av dere som har en hund som elsker å bade???

    Odin ELSKER å bade om sommern, han tok seg faktisk ett lite bad for ikke så lenge siden også, selv om jeg syntes det var litt tidlig!!

    Hva slag leker leker dere med hunden når de bader??

    Er det noen som leker noe annet enn bare kaste pinne??

    Noen som har noen leker å anbefale??
    Jeg bruker den Kong som flyter og den liker Odin veldig godt!! Very Happy
    Marita & Vesla
    Marita & Vesla


    Antall Innlegg : 164
    Join date : 08.03.2008
    Age : 30
    Bosted : Larvik og Kvelde

    hund som er glad i å bade Empty Svar

    Poste by Marita & Vesla Ons Mar 12, 2008 9:03 pm

    Vesla elsker og bade, uansett årstid for og si det sånn, uansett vær uansett vann. Gjett og morro det er og sleppe hu løs en regnværsdag med masse søledammer omkring... Huff Laughing
    avatar
    GuttaBoyz


    Antall Innlegg : 238
    Join date : 09.03.2008
    Age : 45
    Bosted : Krokstadelva

    hund som er glad i å bade Empty Vann er livet!

    Poste by GuttaBoyz Tor Mar 13, 2008 2:44 pm

    Julian elsker å bade uansett årstid! Det er livet for han. Nemo liker og godt vann, men han svømmer ikke enda, bare vasser. Men håper han kaster seg uti det til sommeren han og! Smile
    milla
    milla


    Antall Innlegg : 109
    Join date : 08.03.2008
    Age : 46

    hund som er glad i å bade Empty Re: hund som er glad i å bade

    Poste by milla Tor Mar 13, 2008 9:09 pm

    "Eldar, BAAAADE" da går han å gjemmer seg i sofan, bade er ikke gøy, hvertfall ikke badekarret. Om sommeren er det fint å vasse mens han drikker vann. Blir med litt å svømme også, men er ikke sånn "hurra! bade" akkuratt.
    Lurer veldig på hva Dexter syns om det?
    Peico
    Peico


    Antall Innlegg : 298
    Join date : 08.03.2008

    hund som er glad i å bade Empty nope

    Poste by Peico Tor Mar 13, 2008 10:00 pm

    Peico har svømt, har badet, men det er ikke det han liker best.
    Han går utenom søledammer, han venter på land til svømmende lekekamerater kommer inn med pinner etc, for å ta fra dem!
    Men helst ikke vil han ut selv! Men det hender, om det er morsomt nok med lekekameraten!

    Når han skal dusje kommer han nærmere og nærmere kanten sånn at jeg som dusjer han blir kliss våt selv!
    Men han er overlykkelig når han er ferdig! pirat
    Stine
    Stine


    Antall Innlegg : 62
    Join date : 22.03.2008

    hund som er glad i å bade Empty Re: hund som er glad i å bade

    Poste by Stine Tor Mar 27, 2008 7:57 pm

    Sandy hun elsker og bade om sommeren! Smile Very Happy Men ikke når vi bade hun hjemme det liker hun ikke.. Vi pleier og reise litt ofte og bade ute sammen.
    Det er ganske morsomt siden hun svømmer og svømmer hele tiden! Nesten umulig til og få hun opp fra vannet... Den ene dachsen som jeg hadde når vi tok den med ut og bade, hun likte ikke det engang.. men vi har ikke hun nå da Wink Smile
    Hundeheidi
    Hundeheidi


    Antall Innlegg : 21
    Join date : 31.03.2008
    Age : 33
    Bosted : Drammen

    hund som er glad i å bade Empty Re: hund som er glad i å bade

    Poste by Hundeheidi Tir Apr 01, 2008 3:51 pm

    Elwira er også utrolig glad i å bade! Hun hopper utti uansett temperatur, og er også av den typen som legger seg ned i søledammer ogsmåpytter om hun har sjansen til det. Hun tok sitt første bad i januar, uten min vilje riktignok. Jeg var på skitur utenfor løypa, så hun gikk løs. Da finner hun selvfølgelig en bekk/ mindre elv og hopper ut Razz Tulla mi skjønner ikke at det er kaldt!

    Om sommeren går vi mye oppe i marka, og finnes det alltiv tjern eller vann. Jeg pleier ha med vannapporten, så vi får trent på avlevering samtdig som Elwira (og jeg) har det knallgøy! En annen "lek" vi pleier at er å svømme om tapp. Både jeg og Elwira elsker vann, og svømming, og da blir det konkurranse. Det jeg gjør er å kaste en pinne eller apporten ut i vannet, holder igjen Elwira, på en måte "slenger" henne bakover, og så spurter jeg selv utti vannet med ett greit forsprang. Da kommer Wirra fort etter og vi svømmer begge to så fort vi klarer ut til pinnen/apporten. For å holde motivasjonen hennes oppe lar jeg omtrent alltid henne vinne. Det som har hendt er at jeg får tak i den først (og hun er veldig rask i vennet, så det faktisk ett strev :p) også kaster jeg den videre, da får hun den. Så en regel her er at det alltid er hun som vinner tilslutt.

    En annen lek som er morsom er redningshundleken. Da har Elwira på selen, og svømmer ut å henter meg. Jeg tar tak i selen, og hun svømmer meg trygt i land. Dette har jeg også overført til andre personer, mer eller mindre kjente for Elwira. Det er ikke like stas å hente min venninne som meg, men hun syns det er morsomt nok. Når hun har gjort jobben sin er hun alltid utrolig stolt! Søta min Very Happy

    Det er jo også masse andre morsomme triks å være hunden i vann. Noen liker jo å dukke helt ned under vann (men hode og alt) og da kan det jo være gøy å se om de klarer å velge riktig gjenstand på bunnen. Masse gøy om man bruker fantasien!

    Sponsored content


    hund som er glad i å bade Empty Re: hund som er glad i å bade

    Poste by Sponsored content


      Klokken er: Fre Mar 29, 2024 9:14 am